niedziela, 22 maja 2011

Witajcie

Języki obce są w moim życiu obecne odkąd pamiętam.Ich nauka stała się swego rodzaju "rytuałem ".Jak mycie zębów.
Jakiś czas temu zwyczajowo marnując czas w przepastnych odmętach Internetu  natrafiłem na kilka niezwykle interesujących blogów językowych .Po pewnym czasie ich czytanie i komentowanie stało się niezwykle interesującym suplementem codziennej nauki.
Idąc tym tropem postanowiłem założyć własnego bloga językowego.Przede wszystkim dla siebie ,by mieć własne miejsce na przemyślenia i opinie w temacie szeroko pojętych języków obcych .
Nie uważam sie za językoznawce.Zdaje sobie sprawę z tego że jest wielu ludzi mogących o językach obcych powiedzieć znacznie więcej .Ba,zrobić to w sposób znacznie ciekawszy niż ja .Języki to moje pasja,sposób na czas wolny od tych wszystkich bezproduktywnych przymusów związanych z życiem ,od codzienności .
Jestem nieszkodliwym językowym freakiem .Po prostu sobą .
Jeżeli ktokolwiek ,przeczyta mój post ,skomentuje/uzna za wartościowy/wyśmieje/zauważy będzie mi niezwykle miło.
Zapraszam do komentowania .

Na końcu każdej notki będę umieszczał piosenkę kojarzącą się z tematem .Na początek żeby każdy wiedział skąd wziął się mój nick,mój ulubiony utwór Davida.

2 komentarze:

  1. Zdravo ziggy!
    Czekam na kolejne posty i obiecuję komentować, jeśli będzie okazja. Jednocześnie życzę wytrwałości w pisaniu - bo się czasem naprawdę przydaje :)
    Pun pozdrav!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem czekamy az wprowadzisz nas w szczegoly swojej jezykowej pasji, doswiadczen, przemyslen :) Rowniez zycze wytrwalosci w pisaniu na blogu ! Pierwsze pol roku jest najtrudniejsze heh

    OdpowiedzUsuń